Bence bu süreci doğal kabul etmek her zaman işleri daha kolaylaştırır. Bu bizlerin doğasında olan bir şey. Doğamız gereği biz bunu yapabilecek fizyolojiye sahibiz zaten. Doğum vaktini belirleyen bebek değil bizim kendi vücudumuz. Siz farketmeden bebeğin dünyaya gelmeye hazır olduğuna karar veriyor ve süreci başlatıyor. Öncelikle vücudunuz bugüne kadar bebeğinizin büyümesini ve gelişmesini sağladı hatta ve hatta sonrasında onu yaşatmak için gereken her şeyi hazırladı (süt, beyin yapımızın ve iç güdülerimizin evrimi). Bunu farkedip bedeninize güvenin. Sizi anne yapan bedeniniz emin olun bu süreçteki en kısa adımı gerçekleştirmek için hazırdır. Sizin ve bebeğinizin sağlığı açısından bir sıkıntı oluşmadığı sürece doğum gayet doğal bir süreç. Başarabilirsiniz ♥️