Selam kızlar, şuan 16 haftalık gebeyim ve bugüne kadar geçirdiğim tüm kontroller ikili tarama testleri vs çok şükür bir sorunla karşılaşmadık. Artık doktorumla ayda 1 olacak şekilde görüşmeler yapmaya başladık en son 2 hafta önce görüşme gerçekleştirdik yalnız bebeğin hareketlerini hâlâ hissedemediğim için acaba orada mı? Yaşıyor mu? Birşey mi oldu da acaba şuan haberimiz yok? Kalbi durmuş olabilir mi? Diye devamlı düşünüyorum benim gibi hisseden var mı aranızda 🙏