Asill01 Nisannurr kuzum bnde aynı günde 4kere insülin yapıyorm iki ay önce histo yaptırdım bende cok şükür cok rahat geçti
Asill01 Nisannurr güzel geçecek inşallah kalbini rahat tut stres yapma bak şekerin yükselir allah korusun sonrasında agrı falan olmuyor hafif lekelenme oluyor ama histo sonrası adetim bnm aşırı yogun olmuştu normal dedi doktor öle olursa korkma sende
Aydnkynk Nisannurr zaten çok kısa işlem narkozun etkisi geçince de istediğin zaman çıkabiliyorsun ameliyathaneye girecek olmak geriyo işte insanı rahat ol
Nisannurr Asill01 işlem bitti canım Allah senden bin defa razı olsun rabbim ne muradın varsa versin içimi öyle rahatlattın ki anlatamam 😍 herşey sorunsuz geçti çok şükür
Asill01 Nisannurr sendende allah razı olsun canm geçmiş olsun gebelik içinmi yapıldı işlem eger onun içinse artk dikkat et cnkü histo sonrası gebelik sansın artıyor rabbim gönlüne göre versin inşallah
Nisannurr Asill01 evet canım benim kimyasal oluyordu hep tutunması için bakıldı çizik attı doktor bu ay korunacam diğer ay deneyecez
Asill01 Nisannurr canm msjını yeni gördüm bnm aşılama tüp bebek hepsi kimyasala dönüyordu hcg yumurta falan herşey temizdi histo yapıldı bonraki ay transfer yapıldı çok şükür gebeyim suan ama neden korunacaksın kolay kolay korun demiorlar 5gün ilişki yasak sonra gün aşırı ilişki diyorlar
Nisannurr Lavinyam06 evet çekilmiştim geçen yıl tüpüm kapalıydı işlem de açıldı sonrasında gebeliklerim hep kimyasal oldu
Nisannurr Asill01 rahim dinlensin diye korunma önerdi doktor diğer aya bende aşılama olacam büyük ihtimalle canım. İnşallah sağlıklı gebeliğim olur, sende sağlıkla ol kucağına meleğini 🐣😍 olumlu sonuç almana çok sevindim