reyhan03K Oglanannesi herkes erkek bebek seninki diyor digerkerinden de farklı bende erkek hissediyorum enerjik olayım hiç uyku bulantı kusma tiksinme olmadi diger 2 kızımda oldu 😃 bu çok farklı inşallah da erkektir canim
sendekimsinnn Oglanannesi bende hamileliğimin başından beri öyleyim sirekli uyumak istiyorum ve başımı yerden kaldıramıyodum şuan 15 haftalık olduk biraz daha iyiyim yeni yeni ama yinede uykum çok geliyo 12 haftalıkken randevuda doktor % 70 erkwk dedi