Cambardak__ Kızlar dayanamadım test yaptım sizce varmı ???? Sabah ilk idrarla yaptım 5 dk icinde bu sekilde oldu transfer 7. günüm çift embriyo transferi oldu. Sizce varmii
Meryeminannesi20 Cambardak__ bu testler sıkıntı diyor çoğu, bide kaset testi alıp yapın imkanınız varsa onlarda en ufak bi hayali çizgi olunca doğruluk payı çok yüksek. İkinci çizgi çıkmış ama dediğim gibi doğruluk payı nedir bilemem.
patulii Cambardak__ bende böyle öğrenmiştim iki embriyo transfer olmuştum teki tuttu, bemce hamilesiniz 🌸
akyuz14 Cambardak__ yani ben de bu şekilde silik görmüştüm sonrasında beta verdim şu anda beta vermiş olsan çıkar sanırım eğer varsa yani transfer süreçlerini pek bilmiyorum ama doktoruna ilet istersen doktorun ne diyor
Nur5 Cambardak__ ay hayirli olsun var görünüyor ama burdakiler bazı test markalarının yalancı pozitif verdiğini söylüyor ona dikakt et canim
mervebusra Cambardak__ sana şöyle söyleyeyim cumartesi günü kan verdim negatif çıktı pazartesi test yaptım senin ki gibi silik hatta daha da silikti ve kan verdim çıktı rabbim gönlünden geçeni versin inşallah beklemek evet biraz zor iyi düşün iyi olsun ♥️ güzel haberlerle
koza08 Cambardak__ ay vaaar varrr. Çok sevindim. Bu çizgi kuruma çizgisi gibi değil baya belirgin. 🤗 çok mutlu oldum canım 🥰
Meryeminannesi20 Cambardak__ daha yeni bi arkadaş bu şekilde testi kan vermeye gitti ve negatif çıkmış burda forumda okudum çok ümitliydi siz bide kaset test alıp yapın bugün dediğim gibi onda çıkarsa vardır
Demem Cambardak__ prodoctor hiç yalancı pozitif vermedi bence, ben çok silik 2.Çizgi görüyorum. Hayırla, sağlıkla, kolaylıkla gelsin inşallah varsa 🙏
Seyma190623 Cambardak__ bende bu testle gebeliğimi öğrenmiştim ve silikti inşallah allah nasip eder 🙏
Cambardak__ Meryeminannesi20 insan acaba diyo yokmu diyo aslında kan vermek isterim ama eşim sorun çıkartıyor gününü bekle diyor gidemem o yüzden
babymom2026 Meryeminannesi20 o arkadaş ben olabilirim 🥹 benim bat bugün gösteriyor bugün olmazsam sat 1 mayisti ayın 1 2sine kadar bekleyeceğim oyle kan verecegim🥲