Klcarslnn Nişan gelmedi suyum gelmedi Bebiş kanala da girmedi son 10 gün haftamızın dolmasına bu durum endişelendiriyor beni 40 dan sonraya kalır mıyız diye bunların hepsi birden oluyor mu göbek düşmesi vs ? İlk doğumun bir bilgim yok
Birbenbirbebek Klcarslnn bir gün bir uyandım . Hiç beklemediğim bir anda 🥹 Kasık ağrım başladı sabah suyum geldi 2 saat sonra nişanım geldi sonra sancım efsane arttı gece doğurdum . 🥰
Pinar0711 Klcarslnn benim de doğuma son 12 gün 😄dün activinig labor yaptım bu günde yapıcam bakalım. Benim ilk kızım doğum anına kadar kanala inmedi. Baş aşağı pozisyondaydl lakin kanalda değil di. Normal doğum oldu.
Goktug16 Klcarslnn bende 38+2 bebek çanağa yerleşmiş ama sancim felan yok açılmam da yok daha perşembe günü tekrar gideceğim bakalım muayeneye
HifaVera Klcarslnn Bende 38+6 dayım sancı yok hiç bir belirti yok Geçen haftaki randevuda kanala yerleşmediğini söyledi doktorum bakalım perşembe günü ne diyecek
user2524 HifaVera aynı günüz ve aynı durum bende de var 🥹 perşembe randevumuz adet ağrısı gibi bacak ağrılarım var ama benim oğlan kıpır kıpırr keyfi yerinde gibi
Sinif177 Klcarslnn son 11 gün bekliyoruz bakalım. Bir de ilk doğum sezaryen bu doğum normal bekliyoruz. Doktor ne kadar bekler bilmiyorum.
AyvazD Bende 37+4 hiç belirti yok ama kasık ağrılarım var bel ağrılarım var nst de sancı yok bekliyoruz
user2524 HifaVera gittiniz mi ne dedi doktorr ben yeni geldim. Maalesef hiçbir belirti yok. Nts normal suyu var kanala girmemiş 🥺🥺 herhangi bir belirtide beni arayın dedi doktor 40. haftaya randevu verdi 🥹☺️ bakalım daha kaç gün dayanıcaz
HifaVera user2524 Gittim kanala inmedi kilosu 3800 Ve yarın sezaryen olacağım başka seçenek yokmuş 🤷🏻♀️