Gzde___ Gece başlayan kasılmalar ile acile gittim nst ve açıklığa bakıldı iki kere , parmak ucu kadar açıklık olduğu söylendi şu an kasılma yok nişan geldi böyle bir durum yaşayan var mı hastaneye tekrar gitmeli miyim