Ulkumom
Ben de hamile kaldığım ay ne alakaysa evin tüm odalarının şeklini değiştirmiştik dolap itmeli yatak taşımalı ve ardından 2-3 gün temizlik yaptım dip köşe yer sildim elimle yetmedi balık tutmaya gitmiştik eşimle eğil kalk buz gibi suya dizine kadar gir falan 5 gün sonra hamile olduğumu öğrendim. Hatta arkadaşımın bebeği plansız bi gebelikti kaza sonucu olmuş, o ay kilo vermek için maydanoz detoksu yapıyomuş çok şükür şu an bebeği 2 yaşında. Bebek tutuncak olduktan sonra allah nasip ettiyse senin hareketlerinle bişey olmuyor allahın izniyle. Önemli olan bebeği öğrendikten sonra dikkat etmek sonuçta tevekkül. Herkesin bi ölüm bi doğum tarihi belli, şu an bebeğin varsa onun da aynı şekilde belli. Yukarda arkadaşın da dediği gibi eğer bu kadar basit olsaydı istenmeyen gebeliklerin hiç biri kürtajla sonlandırılmazdı ve yine eskilerde test mest mi varmış kadınlar tarlalarda çalışırken doğururlarmış. Sen içini ferah tut nasibinde bu ay varsa olmuştur bebeğin seninledir, olmadıysa da senin hareketlerinle ilgili değildir zamanını bekliyodur. Bol bol dua et strese de girme canım benim