Yildiz92 Ağzımın tadı yoktu tad falan almıyodum mide bulantım vardı 8 haftadayız ama 2 gündür normale döndüm acaba bişey mi oldu
Eda0509 Yildiz92 normal canım. Benimde öyle oldu. İlerde tekrar başlar merak etme. 😅 Benim şimdi tekrar başlıyor yavaş yavaş. Keşke hiç bulantı olmasa en güzeli
Selink Yildiz92 benimde öyle olmustu günden güne değişik etkileri oluyor vücut alışıyor korkmaya gerek yokmuş 😇
Yildiz92 Aranızda yaşayanlar varsa yardımcı olurmusunuz lütfen.. ayrıca çokta sevındım mide bulantım gitti diye bi taraftan korkuyorum kalbi falan mi durdu allah korusun daha konturolume 2 hafta var
Eda0509 Yildiz92 yok canım korkma bisey olmaz. Her zaman olmaz zaten mide bulantısı. Belli haftada başlıyor bitiyor snra tekrar başlıyor.
Yildiz92 Eda0509 ilk gebeliğimde 5 haftadan başladı ta 5 aya kadar devam etmıştı bu sefer farklı olacak demek ki.. teşekkürler ilginiz için