Kızlar 39+0 oldum saat itibariyle :) kasıklarımda ağrı midemde yanma sağa sola dönememe derken ne uyuyabiliyorum ne doğurabiliyorum :) 2 cm açılmam ve yumuşama var 26-40 arası nst de sancılarım oluyor ama bir türlü sonuca ulaşmıyor. Siz ne durumdasınız