Merhaba hanımlar🌸 son 2 saattir düzensiz ama olağanüstü ağrılı şekilde karnım çok geriliyor sertleşiyor kare şeklini alıyor bebek bir yerde toplanıyor. Hem karın hem belde ağrı oluyor o an ve vajina çıkışında bıçak saplanması hissi oluyor. Dakika tutmaya çalışıyorum bu kasılmalar ortalama 1,5 dk kadar sürüyor ama düzeni yok. Yani bir 20 dkda bir oluyor bir 10 dk sonra tekrar 15-20 dkda. Bunların doğum sancısı olması için kesinlikle düzenli şekilde aralıkların azalması mı gerekiyor? Yalancı sancı mı yaşıyorum sizce?