momofprincess1221 Kizlar ben hic bir Erkek isimine isinamiyorum .Esimde ozaman Babalarimizin ismini koyalim diyor . Iyi madem simdide önüme videolar cikti kaderi benzer ceker ve saire bir sürürü sey Kaderi cekermi sorum bu🙄
Uzey momofprincess1221 bence batıl inançlar bunlar sonuçta sizden gelen hormonlar ile çocuklar dünyaya geliyor huyu suyu elbet benziyor illa isim konuldu diye benzemiyor, iki isim iki baba ismi koyucaksınız her aile emin olun kendi yakınının adı ile sesleniyor olucak Buda bir süre sonra sizin canınızı sıkıcak bence aile dışı isim koymak en doğrusu tabi fikir sizin yine
arwen1 momofprincess1221 ben bu olaya inanıyorum. Sonuçta onların ismi niyetiyle koyuyorsunuz adını. Onların enerjisini bebeğin çekeceğine inanıyorum. Sonuçta “Ağızdan çıkan her söz dua hükmündedir.” diye bir şey var. Bir nevi babamın ismi niyetiyle ismini koyuyorum. Hayatın onunki gibi olsun demiş oluyoruz.
Talentedmom momofprincess1221 kesinlikle doğru onların enerjilerini çekiyor kesinlikle koymayın büyüklerin ismini
Sude_48 Ben aile büyüklerinin isimlerine koymaya karşıyım. Tabii bu kişiye göre değişir. Şu isim analizcileri falan koymayın diyor. Bu arada benimki de erkek ve inanılmaz zorlandım isim konusunda. Kız da çok seçenek var ama erkekte yok maalesef 🥲
momofprincess1221 Sude_48 evet haklisin o videolar kafami karistirdi .siz ne kyodunuz .benim begendiklerim Artun Musa Enes Bunlarida esim begenmiyor
momofprincess1221 arwen1 iste fikirler hep ayriliyor dogrusu ne acaba .hormonlardan galiba tuhafim bugünlerde
Sude_48 momofprincess1221 artun farklı bir isimmiş. Musa ismi çok eski bana göre. Enes ismi bilemedim. İsim kişinin zevkine göre değişiyor. Ben Türkçe kökenli olmasını istemiştim. Türkçe köken isim haricinde erkekte pek isim beğenemedim 🥲 biz aras koyacağız, modern olsun dedik. Elbette zevkler kişiye özel 🫶🏻
Silaalgz momofprincess1221 kaderi benzermi bilmem ama isimin anlamlarını taşıyor bebekler anlamı güzel koyun bence sadece fikir ❤️
Sadebiriii Büyüklerin ismini koymak güzel bir şey ama kaderi çeker, sağlık sorunları benzer şekilde yaşanabilir bence her çocuğun her bireyin kendine özgü ismi olmalı
Phyloo Talentedmom benim babannemın ismi karakterın alâkası bile yok tamamen zıtız enerji düşünce yaşam alakası yok 😂çekme diye bişey yok asko