Ebruyldzzzz Kızlar geçen hafta test yaptırdım pozitif çıktı kan testi verdim orda da gebelik var görünüyor ama benim gebelik için sadece adetim gecikti herhangi bi mide bulantısı vs ya da bir şeyden tiksinme olmuyor normal mi
melo26 Ebruyldzzzz hayırlı olsun kuzum. Herkeste değişiyor benim ik gebelikle ikinci çok farklı. Bazen 3. Haftadan sonra başlıyor bulantı fln. Bide ilk göğüs uçları düsişmeye başlar vucutta
EsoMom_ Ebruyldzzzz kız sus sus demeeeew bende öyle diyordum öyle bi postum da var 6 7 hafta sonraaaa bulantılar falan öldüm 12. Haftaya kadar daha yeni rahatladım boşver böylesi daha iyi 😀😀😀😀
aslhnkrts9 Ebruyldzzzz hayırlı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim. Bende hamileyken öyle diyodum doktorum ağzına terlikle vurcan sus diyodu .8 hafta da bir başladı Allaaah dedim serumlık oluyorum nolur deme kimseye hep bulanıyor de 😂
Ebruyldzzzz melo26 teşekkür ederim 🙏 ilk hamileliğim çok heyecanlıyım o yüzden en ufak bir şeyde korkuyorum
EsoMom_ Ebruyldzzzz bende öyleydim kaşık ağrımda yoktu hersey yolunda mı diye korkuyordum hep yalan yok 12 haftaya kadar korktum hep bişey olacak diye ama kalbini temiz tut bişey olmaz Allahın izniyle :)
Ebruyldzzzz aslhnkrts9 ayyy ciddi mi bende hava atıyordum 😅😅 Çok teşekkür ederim bu arada Allah razı olsun 🫶
Melike_mlke EsoMom_ 1 hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi🥹
gamzemissss Ebruyldzzzz bende de belirti yoktu soruyodum neden olmuyor diyordum ki 7. haftamda başladı 4.ayımın ortalarına kadar sürdü
Melike_mlke gamzemissss 1 hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi
yasmincasmin Ebruyldzzzz herkesin bir olmuyor, belirti olması şartta değil😅 ikinci gebeliğim 32 haftalık olduk ikisindede mide bulantısı, mide yanması, tiksinme vs hiç bir şey yaşamadım çok şükür böyle olması nimet gibi bir şey 😅💕
EsoMom_ Melike_mlke valla öyle oluyor bende korktum normalmiş haftalar ilerledikçe benim ağrılarım 9. Hafta sonra başladı o da bebek buyudugu içinmiş