Acemianne27 Merhaba kızlar 2-3 aydır adet düzensizliği mevcut şöyle ki 13 ünde ve 14 ünde sadece leke geldi 15 inde ise sökülmeye başladı ve hala devam ediyor 2. Bebeğimizi düşünüyoruz döngümü bir türlü ayarlayamıyorum adet başlangıcı 13 ü mü olmalı 15 i mi
HumaBetul342 Acemianne27 Leke olarak gelmesi zaten kan rahimden sökülmeye başlamış ama dışarı çıkması uzun sürmüş bu yüzden bekleyen kan kahve rengi olur iki gün yavaş baslayio sonrasında tam gelmiş yani 13den hesaplamalisiniz
Lavinyam06 Acemianne27 13 ünden başlayınca kaç gün sürmüş oluyor adetin ?? Ve kaç günde bir oluyorsun