ArasMom__ Ah canım sen ne çektin şu normal doğum dikişlerinden postlarını gördükce 2018 de ki doğum dikişlerim geliyor aklıma 1 aydan fazladır iyileşmedi benimkiler bacağıma batıyordu artık hem kalın ip kullanılmış hemde ucunu uzun bırakmış nöbetci doktor. Acıdan gecenin körü yine hastaneye gitmiştim o gün o korkunç çatala ağlayarak oturdum resmen dikişleri aldılar ama fena mı fena enfeksiyon kapmışkm meğer üstüne üstün biliyorum belkide sende bıktın doktordan be muayene olmaktan ama en azından sağlıkocağına derdini anlat muayene olmak istemiyorsan belli ki enfeksiyonun var kadınlarda akıntı olurda fazlası hep enfeksiyon iltihap mantar falandır. O fazla akıntı iyileşmeyi geciktiriyor maalesef kuru kalması gerektiği için 🤦🏻♀️ ama işte elden gelen bişeyde yokki