Esn [bilinmeyen] ben sezeryan olacağım için 38+2de alıcak canım adet agrısı gibi agrılarım oluyor ama nst de sancı çıkmıyor
eymeninannesii Msdenizkky evet ilk doğumum cnm ama şeker hastalığım var benim erken olma ihtimali varmıdır ki
Msdenizkky eymeninannesii güzel düşün güzel olsun hakkında hayırlısı sağsağlim kavusta erken gec farketmez canım ❤️