Msdenizkky Kızlar son 34 doğumuma (sezeryan günüm belli) bi diğer şafağımda kuaför için 24 😂 saçlarımın ombresi artık uçlara indide indi kapkara oldum
Nalkan Msdenizkky benimde son 33 cnm sezaryen benimde bende saçlarımı kestirmek istiyorum ama bilemedim ya😏
Msdenizkky Nalkan kestirmedim ama batıl şeylere inanmıyorum bu kadar cirkin saçlarla doğuma gidemem ya 🙈
Zhrafth RdvnMlkn amiiinn tam aksine ben hiic korkmuyorum 35 gunum kaldi bir an önce doguruyum gtsin istiyorum oysaki bir igneden dahi korkan bir insanim yani 😂
Msdenizkky RdvnMlkn hiç korkma allahın izniyle dünyanın en güzel ve benzeri olmayan şeyini yaşayacaksın ❤️