Kkardelenn1 35+6 dayım 20. Haftalar geçmek bilmezken 30 li haftaların bu kadar hızlı geçmesi şaşırtıyor beni 38+5 te sezeryan doğum var Allah’ın izniyle ama şunu söylemeliyim ki gebeliğin en rahat dönemi gerçekten 2. Trimestermış 😊 rabbim tüm hamişlerin bebişlerini sağ salim sağlıkla kucağına almalarını nasip etsin 🙏😊