17+2 haftalık gebeyim 1 ayı geçgindir doktora gitmiyorum . 2 gün sonra gideceğim ama içimde bir his var bebeğime birsey olmuş olsa bir belirti verir demi korkuyorum birsey olmusmudur diye göğüslerim çok sertti bugün biraz yumasidiginj hissettim hassasiyet yok falan kendi kendime kurmaya başladım beni biraz rahatlatır miisiniz