nuraymommy Ezgiiiisss görüyorum canım ama markası ne bu pembe kapak bana yalancı pozitif çıkardı birçok kez
nuraymommy Ezgiiiisss evet canım o da veriyor bence güvenilir bir testle yarın tekrarlayıp kan ver direkt kan verip negatif falan görünce insan yıkılıyor çünkü
TugceOrak Ezgiiiisss burda çok gördüm o markanın da yalancı pozitifini ama inşallah senin öyle değildir 😊 Hayırlısı olsun canım
Ciciii Ezgiiiisss ayyyy inşallahh çok güzel sonuç alırsınız çok heycanlandımm şuan haber verin bizedee
SalihaHakanetin Pofidik123_ çok silik var gibi görünüyor umarım gönlünüzce olur tekrarlayın yarın koyulaşma varsa vardır inşallah 🙏
mor_menekse1 Pofidik123_ ewt var canım görüyorum ikinci çizgiyi yarın erken gebelik testi veya kan versene
Pofidik123_ SalihaHakanetin ben bir sene önce bebeğimi kaybettim 6 aylık hamileydim şu an bu silik çizgiyi görmek bile beni çok mutlu etti allahım isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu ☺️