ddefnos her şehir hastanesi aynı mıdır bilmem ama ben ikinci doğumumu geçen yıl izmir şehir hastanesinde yaptım, çok temiz çok hijyenik ve özenliydi herşey, kendi yastığımı götürmüştüm onun dışında oraya ait olan yatak ve yastığa farklı nevresim sermeye izin vermediler ki ben gerek de duymadım temizliği görünce, annem istedi sordu olmaz dediler