Arkadaşlar normalde randevum perşembeydi ama oğlumun töreni olduğu için mecbur yarına aldım randevuyu 5+5 oluyor bu haftada kalp atışı duyan var mı 2 normal doğumum peşine kimyasal gebeliğim var çok stresliyim bu hafta da gidip hem keseyi görüp hem kalp atışını duyan oldu mu