Altbyz Rabbim ol deyince olur ama sen ne kadar günleri de takip etsen herşeye de uysan bazen nasibinde yoksa olmuyor bir düşüğüm olmuştu bir ay önce 8 haftalıkken kalbi durmuştu bebeğimin 😔 çok sıkıntılı bir gebelikti sürekli kanamalarım oluyordu progestan kullanmama rağmen gelişemedi tutunamadı.. Çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için hamilelerin annelerin duası kabul olurmuş anneyim çok şükür yine nasipse Rabbimden olursa mutlu olurum tabi 🌸🌸