Denisss Canım erkenden al boşver. Birden almaya kalkarsan nerden baksan 5 milyar para gider. Ben daha 2 aylıktı başladım almaya eşim sıkışmasın diye. Biberon dr.brown aldım, emzik avent aldım. Yurt dışında yaşayan kuzenlerimden mam marka biberon seti ve emzik istedim. Türkiye fiyatları çok pahalı. (Orda 20 euro burda 380 tl ye satıyorlar) E-Bebek Civil ve joker indirimlerini takip etmeni öneririm. Haftaya A101 e nevresim takımı gelecek yorgan filan bakmanı öneririm. 😘 sağlıkla kucağına Alman dileğiyle 🙏🏻🙏🏻