sevcnnn9 Kızlar sizin bebeğiniz kaçıncı haftada kanala girdi ve girdikten ne zaman sonra doğumunuz başladı
Edafmo sevcnnn9 ilk gebeliğimde kızım 28. Haftada kanaldaydı 35+3te doğurdum. Şimdi oğlum 32de kanala girdi 37+0ım henüz keyfi yerinde. 37+6 da sezeryanım var öncesinde gelmek istemezse 🥰
LLavinya sevcnnn9 32. Haftadaydım sanırım kanala dönmüştü 38’de kanala girmişti şuan tam 40 oldum geçen hafta 1 cm açılmam vardı yarın kontrolüm var yine
FtmaGlr sevcnnn9 36d’da kanaldaydı şu an 38+2 olduk hala bir tık yok yarın ilk kez çatı muayenesi olacağım
Asya1122 Edafmo belirtileriniz nelerdi . Benim ilk kızım hiç dönmedi bugün bebeğim hareket ettikçe afedersiniz aşağıda Ağrı ile karışık bir şey hissediyorum korkuyorum erken doğum belirtisi olabilir mi 30 haftayim
bobirrik irem27 Sanırım 3-4 cm’e kadar açılma fark edilmiyor muayenede anlaşılıyor Ama sancı açılmayı tetikliyor diye de biliyorum
LLavinya irem27 benim iki haftadır çok sancım ve vajinal ağrım vardı ama sadece 1 cm açılmam olmuş geçen haftadan beri ilerlememiş hiç, bi de sürekli pilates topu üstündeyim
Sedanyn Yalkan Aynı haftadayız sizin bebeğiniz doğum pozisyonu aldı mı acaba dönüş yapar mısınız. Benimki hala ters doktorum son ana kadar değişebilir dedi.
Yalkan Sedanyn evet bebek kafası asagıda kanala yakın konumdayız henüz erken pozisyon değişir sağlıkla alın kucağınıza 😇
gurbette_bir_anne sevcnnn9 İlk hamileliğimde 37-38.haftalardı kanala girmişti 39+2 kucağıma aldım 23 haftalık hamileyim bu nasıl olur bilmiyorum 🤷♀️