defnevedoruk 32+1 den selamlar 👋🏻 ben 28-29. Haftada yıkayıp ütüleyip yerleştirdim, çünkü ev boya olacaktı, teraslar kapanacaktı vs. Tadilatta daha bugün bitti🥲 iyi ki öncesinden halletmişim, tadilat sonrasına bırakmamışım dedim çünkü ev dandiniii😮💨 hastane çantasını haziran ortası gibi yapmayı düşünüyorum, hala hastane için pijama bedenlerinden emin değilim deneyerek alacağım bu sefer çünkü ilk hamileliğimde doğumdan sonra büyük gelmişti😃 kısmet olursada sezaryen ile haziran sonu doğum olacak 🥹♥️