Zdgn Çocuğumun cinsiyetini yanılmıyorsam 7 haftalık olarak istemişlerdi ve doğru tahmin etmişler oğlum oluyor dileyen isteyen herkese allahım sağlıkla hayırlısıyla nasip etsin @Elamomy @Sevdam74 @Eymenkuzusu
Sevdam74 Zdgn maşallah ne güzel böyle doğru tahminler gelince seviniyorum sağlıcakla kavuşun oglunuza inşallah 🥰
123bebek-21 Elamomy https://imgyukle.com/i/CMXTfh lütfen bana da bakar mısınız vajinadan bakıldı 8 haftalık ☺️🌸
Xeyale96 Merhabalar,fotoğraf nasıl atılıyor acaba?ben de cinsiyyet öğrenmek istiyorum,yardımcı olursanız çok sevinirim
Xeyale96 Elamomy ayyy inşalahhhh😍 mutlaka haber edicem,ikiz erkek evladım var inşallah kız olur,çok teşekkürler 💕🌸