Kızlar merhaba, 7+4’te bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum. Bugün 32.gün ve hala adet olmadım.
3 gündür bağ evinde ekimdi çapaydı derken güneşin altında çok yoruldum ve yandım. Bugün akşam üstü oradan dönerken hafif bulantım ve üşümem oldu. Güneş çarptı herhalde dedim ama ne olur ne olmaz test yaptım. Prodoctor marka erken hamilelik testi ve ilk 3 dk içinde pozitif gördüm.
Aklım durdu, adet olmadığım için betam mı sıfırlanmadı gebelik olabilir mi diye.
Sizde veya çevrenizde kürtaj sonrası hiç adet olmadan hamile olup, hamileliği yolunda ilerleyen var mı?
Ay korksam mı heyecanlansam mı bilemedim, bir yanım hamileysem diye mutluluk çığlıkları atmak istiyor, bir yanım kaybettiğim bebeklerime ihanet etmişim gibi hissettiriyor daha yasını bile tutmadan, bir yanım da nasıl böyle bir cahillik yaparsın bedenin toparlanmadan nasıl risk alırsın diyor. Ne hissedeceğimi düşüneceğimi şaşırmış durumdayım.