Mervee09 bana ultrason bölümü randevu vermişti gittim bi erkek radyoloji doktoru vardı o baktı 40 dk kadar sürdü çok detaylı inceledi bana gösterdi kalp atışını vs dinletti. Hatta bebeğimin başını tam ölçemedi dolaştık ettim sonra bi boşlukta aldı ölçtü çok iyiydi sadece ultrason görüntüsü , CD vs bişi vermedi yarım saat sonra ultrason kayıttan raporunu al dedi . Daha ilerki haftalarda ben o zamanlar orda olan Fedi hocaya ücretli randevu almıştım
Fedi hoca da detaylı baktı baya inceledi bize renkli gösterdi oda yarım saat falan baktı genel bir değerlendirme yapmıştı . Ultrason kağıdı vermişti hatta telefonla bile video resim çekmemize izin vermişti çok iyi bi hocaydı ama adüden gitmiş kendine klinik açmış hala devam eder mi bilmiyorum
Bu arada normal ultrason yerine eşleri de alıyolar çünkü ben gittiğim zaman eşleriyle gelen çok oldu hiç sorun yapmadılar.