ta1 Merhaba bu şekilde test yaptım sanki bana silik çizgi var gibi geliyor ama yanlış görüyor olabilir Miyim var mı sizce de ?
Mariam1 Eslem2112 iyim sen nasilin sadece 2 kere ama daha olmaz en son hastanyielik olacaktım nerdeyise ağrı yüzünden daha çok var 5 Haziran regl günü 24 gün hesapladım ama yapmicagim sağlık daha önemli
Mariam1 Eslem2112 sezaryian evet ama ondan değil büyük ihtimal enfeksiyon çünkü bu daha önce yaşadım 4 saat nefesim kesildi oldum sandım ereksiyon çıktı
Eslem2112 Mariam1 bnm yarın akşam vardiyalı çalışıyor burası eşimle gideriz kardeşim gelecek iki üç günlüğüne
Merryy_48 Kızlar bir bakar mısınız 5. Gün embriyosu tek transfer oldum bugun 6. Gün https://share.icloud.com/photos/010-1C_qbVi2MZbLqpJ7P86Aw