Canım ben de ikinci çocuk için 2 seneye yakın demeyip 17 ile öğrenmiştim. Kese görünene kdar doktorlar bile moral bozabilir ama sen dirayetli ol. İnşallah sağlıcakla kavuşursun. Bu heyecanlar çok güzel😍 Kıpır kıpır oluyor insan. Bir iki haftaya netleşene kdar zaman geçmez