Anonim97 öyle şey mi olurmuş, bizim üzerimizden ekstra para kazanıyolar diye biliyorum. Doktorunu değiştir yoksada şikayet et, hatta arayıp bi konuş bakalım niye böyle yapıyor. Ben herşeyimde ararım sorarım aklıma takılanı sıkıntımı falan. Oda takiplerimi çok güzel yapar sağolsun. Hakkıyla yapmalı işini. Şikayet et