Sudnaz Merhba kızlar dün gece normal doğum yaparak ikizlerimi kaybetim ateşim çıkıyor göğüs uclarım ağrıyor normalmı acaba bu 16 haftalık
Ipek_02 Sudnaz başınız sağolsun çok üzüldüm rabbim sabırlar versin inşallah enfeksiyon mu kaptınız acaba
Juniorr Sudnaz başınız sağ olsun çok üzüldüm bende 22 haftalık bebeğimi kaybettim geçen yıl. Süt kesilmesi için ilaç vermişlerdi birde medicalden göğsümü sarmak için bez gibi değişik bişey aldırmışlardı bendeki bir ay devam etmişti. Annem süt gelmeye devam ettiği için sabun sarmıştı. Yaklaşık 20 gün ateşim çıktı sıtma tuttu. Ateş terleme geldikçe duşa girdim hep. Normal sütyen de takmayın bir süre. Çok zor bir süreç meleklerimiz bizi cennette bekleyecek
Sudnaz Ipek_02 Allah razı olsun daha doktor bişey demedi enfeksıyondan şüpheleniyoruz dedi rahim ağzı kısalığı da vardı bende bebeklerin eşide aşağidaydı sureklı yatıyordum kardeşim bana bakıyordu birden geçe doğum sancısı geldi ve kanama lavaboya gittim oturdum klozete ilk başta afedersiniz büyük tuvaletım geldi sandım ıkındım meğer doğum sancısıymış bebeğin su dolu kesesi çıktı bir anda aşırı korktum ambulans çağırdı eşim bi bebeğim zatten karnımda ölmüştü diğeride yaşam sınırı altnda dendi ve doğum kanalım açılmış bebeğin bacağı çıkmıştı rahmimde sancıyla ikisini doğurdum 😭😭😭
Sudnaz Ipek_02 Allah razı olsun daha doktor bişey demedi enfeksıyondan şüpheleniyoruz dedi rahim ağzı kısalığı da vardı bende bebeklerin eşide aşağidaydı sureklı yatıyordum kardeşim bana bakıyordu birden geçe doğum sancısı geldi ve kanama lavaboya gittim oturdum klozete ilk başta afedersiniz büyük tuvaletım geldi sandım ıkındım meğer doğum sancısıymış bebeğin su dolu kesesi çıktı bir anda aşırı korktum ambulans çağırdı eşim bi bebeğim zatten karnımda ölmüştü diğeride yaşam sınırı altnda dendi ve doğum kanalım açılmış bebeğin bacağı çıkmıştı rahmimde sancıyla ikisini doğurdum 😭😭😭
zynpcnr2 Çook üzüldüm, ne hissetiğini çok iyi anlıyorum malesef ben de iki kez 16+5′de bebeklerimi kaybettim. Süt gelimi ateş yapıyordur, doktor ilaçla kontrol altına alır. En kısa zamanda sağlığına kavuşursun inşallah. 🙏
burcuo Sudnaz Başınız sağolsun çok üzgünüm. Ben de 10 gün önce 25 haftalık bebeğimi kaybettim. Süt geldiği için göğüslerim taş gibi oldu. Dostinex hap yazmıştı doktor. Gün aşırı kullan dedi. Hala süt çekilmedi. Azaldı ama. Sıkı sütyen giymek gerekmiş. Veya bandajla sarmak gerek. Çok geçmiş olsun.
Bebekmert Sudnaz ikizleriniz cennette size sefaattci olacaklar inşallah . Rabbim sabır versin . Süt gelişi olacağından ateş tutmuştur doktor ilaç verir acile de gidebilirsiniz . Birde goguslerinize sabun veya sıcak ekmek bağlayın bizde öyle yaparlar süt çekilsin ateş tutmasın diye
[silindi] Ay hepinize ayrı ayrı çok üzüldüm sabır diliyorum.Yaranizi desmek istemem ama neden kaybettiniz genelde 15-20 hafta uzeriyken kayıplar var sebebi ne stres mi yaptiniz yoruldunuz mu.cok uzgunumm
Sudnaz [silindi] Allah razı olsun daha doktor bişey demedi enfeksıyondan şüpheleniyoruz dedi rahim ağzı kısalığı da vardı bende bebeklerin eşide aşağidaydı sureklı yatıyordum kardeşim bana bakıyordu birden geçe doğum sancısı geldi ve kanama lavaboya gittim oturdum klozete ilk başta afedersiniz büyük tuvaletım geldi sandım ıkındım meğer doğum sancısıymış bebeğin su dolu kesesi çıktı bir anda aşırı korktum ambulans çağırdı eşim bi bebeğim zatten karnımda ölmüştü diğeride yaşam sınırı altnda dendi ve doğum kanalım açılmış bebeğin bacağı çıkmıştı rahmimde sancıyla ikisini doğurdum 😭😭😭 Zatten düşük riskim vardı
TugceOrak Sudnaz çok üzüldüm başın sağolsun canım 😢 İnşallah bir an önce hem beden hem ruh sağlığın iyileşir 😢
Mrv-ElfAda Sudnaz Başınız saolsun. Sağlık sorunları nedeniyle mi oldu acaba😔 Sormaya da çekiniyor insan. Kusura bakmayın nolur
Sudnaz minikkurabiyelerinannesi Mrv-ElfAda Allah razı olsun daha doktor bişey demedi enfeksıyondan şüpheleniyoruz dedi rahim ağzı kısalığı da vardı bende bebeklerin eşide aşağidaydı sureklı yatıyordum kardeşim bana bakıyordu birden geçe doğum sancısı geldi ve kanama lavaboya gittim oturdum klozete ilk başta afedersiniz büyük tuvaletım geldi sandım ıkındım meğer doğum sancısıymış bebeğin su dolu kesesi çıktı bir anda aşırı korktum ambulans çağırdı eşim bi bebeğim zatten karnımda ölmüştü diğeride yaşam sınırı altnda dendi ve doğum kanalım açılmış bebeğin bacağı çıkmıştı rahmimde sancıyla ikisini doğurdum 😭😭😭
minikkurabiyelerinannesi Sudnaz Başınız sağolsun Allah sanır versin. Benimde 9 aylık bebeğim karnımda öldü maalesef sezaryen ile doğum yaptım. 3.5 sene oldu 😌 süt geri çekilmesi için soğuk su tutuyordum ben ilaç da vermişlerdi birde geri itme şeklimde bir masaj göstermişti doktorum onu yapmıştık.
Sudnaz Melekemmm Allah razı olsun daha doktor bişey demedi enfeksıyondan şüpheleniyoruz dedi rahim ağzı kısalığı da vardı bende bebeklerin eşide aşağidaydı sureklı yatıyordum kardeşim bana bakıyordu birden geçe doğum sancısı geldi ve kanama lavaboya gittim oturdum klozete ilk başta afedersiniz büyük tuvaletım geldi sandım ıkındım meğer doğum sancısıymış bebeğin su dolu kesesi çıktı bir anda aşırı korktum ambulans çağırdı eşim bi bebeğim zatten karnımda ölmüştü diğeride yaşam sınırı altnda dendi ve doğum kanalım açılmış bebeğin bacağı çıkmıştı rahmimde sancıyla ikisini doğurdum 😭😭😭
Mrv-ElfAda Sudnaz Çok çok üzüldüm sizin adınıza. Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah . Tez zamanda bu süreci atlatırsınız inşallah 💕