mmomyisss ben de predictor early ile 4 gün varken silik çizgi ile öğrenmiştim, ertesi gün beta 34 çıktı. Şu an 27. haftadayız. Ben bu testi güvenilir buluyorum açıkçası, olmadığında silik bile çıkmamıştı çünkü. İnşallah gönlünüzden ne geçiyorsa o olur. Güzel haberler dilerim.