Bumah kesinlikle yaptırmalısın ben yaptırmadım şimdi bebeğin suyu fazla dendi kan şekeri takibi vs. ile uğraşıyorum değerlerim normal çıkıyor ama sürekli takipte olmaya çalışmak ve sebebini bilmemek yoruyor. Şeker yüklemesi yaptırsaydim en azından kafamdan o seçeneği elerdim. Şimdi düşünüyorum acaba gizli şeker mi var vs. diye.