Premsescik bana adatıpta bülent beyi önerdiler ona gittim kendısı prof.kadın dogumcu diğer hastanelerdekıler perinatolog arada sadece 50tl olunca adatıpta yaptırdım yarım saat suruyor foto ve bı cd verıyor vıdeo seklınde degıl ıcındekı doktorların anlayacagı tarzda seyler 400e yaptırdım konakta sormustum 350.