BusraFf 8+6 yim bnde sanırım hiç çözümü yok bende de aynı açlık hissetmesem bile ara ara bir şeyler yemeye çalışıyorum tuzlu kraker yeşil elma ayva falan da iyi geliyor ama isteyerek değil yine maalesef her şey kokuyor bana da yemek falan yapmak zulüm yani