evlat_nimeti Kizlar karnimda incecik bir sanci hissettim bugun birkac kez ard arda oldu sonra kesildi. Hafiften de canimi yakti. Bu sanci bebek hareketi olabilir mi? Henüz hareket hissetmedim veya anlamadim.
776 Bende 16 evlat_nimeti bende 16+2 yim benimde dünden beri sağ kasığımda ipne batarmış gibi bi acı var karnımda sertlik oluşuyor ara ara yarın muayeneye gidicem bende sende bi görün nolur nolmaz bazen hafife aldığımız şeyler sorun olabiliyor ne yorum yapsak boş burada
Meryemdd evlat_nimeti bu bende de oluyor ara ara anlamadım. İğne batar gibi geliyor ve sonra geçiyor bebek hareketi mi değil mi anlayamadım 🥲 17.haftadayız
Gmoli evlat_nimeti bebek hareketi daha çok kanat çırpması misir patlaması gibi ben 16 haftadan beri hissediyorum