Sevgilimmmmmmm bazı kadınlar hakkaten deli dehşet bağırıyor ya eşimle yoğun bakımın önünde beklerken doğumhaneden insan boğazlıyorlarmış gibi ses geliyordu ama ben doğururken normal doğurdum çıktım öyle çığlık kıyamet bir şey yoktu. Sadece fazlasıyla soğuk ve rahatsız edici o çatala çıkmak evet. İnsanı tedirgin ediyor siz yine de orayı iyi düşünmeye çalışın