Kartanesi-24 Merhaba arkadaşlar ben 23 haftalık hamileyim ve neredeyse 3-4 güne bir ishal oluyorum bir kaç gün sürüp geçiyor sonra 2-3 güne geri geliyor sürekli karnım ağrıyor normal mi sizce neden oluyor olabilir daha kontrolüme de çok uzun zaman var
Htcilbay Kartanesi-24 bnm günlük karin ağrım oluyor du. İshal gibi tuvalete gidiyordum. Sonra rahatlıyorum. Diğer gün yine aynı. Ama doktoruma sordum. Demir ilacindan kaynakli oluyor dedi. Bol.su içiyorum.
gezentianne Kartanesi-24 Ben de genelde öyleyim.Magnezyum kullanıyor musunuz o bağırsakları iyi çalıştırıyor
Kartanesi-24 Sinem21 genelde hamilelikte kabız oldugunu duyuyorum da ishal normal mi bilemedim tedirgin oldum biraz su da cok fazla içemiyorum günde en fazla 7-8 bardak içebiliyorum 🤷🏻♀️
zencefilligazoz Demir kullanmaya başladıktan sonra bende de olmaya başladı, problem oluşturacak bir durum değil suyu fazla tüketmek gerek