Kızlar 39+3üm bugün biraz yürüyüş falan yaptım şimdi iç çamaşırım ıslanmış ama öyle aşırı derecede değil acaba suyum sızıntı şeklinde gelmiş olabilir mi yoksa kendi akıntım falan mıdır yarın doktora gitsem mi yoksa cuma günü randevum var beklesem mi bebek hareketleri normal şuan hareket ediyor