Zehra-1995 Hanımlar gebelikte önereceğiniz rahat kıyafetler var mı ben giyecek bi şey bulamıyorum kiloda aldın😞
3_bebelianne Zehra-1995 ben hamile giyim 2015gibi aldım ilk çocugumda sonrası hep normal giyimlerin bol kesim ve büyük bedenleri oldu ama ben çok aşırı kilo alan ve şişen birisi değilim göbeğimde çok aşırı çıkmaz
Meltemanneolsun Zehra-1995 kış dönemi için 2 tane tulum almıştım onlarla geçirdim genelde. Şimdilerde de elbiseler alıyorum çok rahat oluyor. Yazlık yerdeyim ben 5 tane elbise aldım yazı da onlarla geçireceğim.
tomrisinaannesi Zehra-1995 2 tane lcw tayt aldım en çok bunlarda rahat ettim beli ayarlı olduğu için hep göbeğime göre ayarladım bir tane de mangodan bol müslin bi tulum aldım bir kaç da üst emzirmeye uygun hemde göbeğe dagi de satılıyor bunlarla geçirdim sezaryen olduğum için 2 ay daha o taytları kullandım
Zehra-1995 Basenim çok geniş diye yakıştıramıyorum kendime hiç bişey . Elbise henüz denemedim ama genelde tayt ve uzun gömlek giyiniyorum . İlk gebeliğim olduğu için afallıyorum bazen tanıyamıyorum vücudumu Bilgilendirmeler için teşekkür ederim 🌸