Busew
Benimde sancım yok karnım sertleşiyor bebegim eskisi gibi hareketli değil sabahtandir yavaş yavaş hareket etti ve hareketlerinde tuhaflık var erken doğum riskim oldu geçen hafta ciğer geliştirici iğne yaptılar napicam bilmiyorum korkuyorum bu konuda bilgisi olan banada yazsın 🥺