Vallah benimde hep düsükdü tansiyonum gebelik boyuncs, ilk gebeliktete ayni sekil. Ama iknci cocukda dogumdan sonra yükseldi ve halen ara ara yüksek. 5 ay oldu bu arada, bende bekliyorum düzelmesini, Doktorum hormonlardan diyor, emizrme bile etki yapiyormus. Arkadasimda 1 sene sürmüsdü.