Çam sakura hastanesinde 10 gün erken doğum riskinden dolayı yatışım yapılmıştı. Kadın doğum servisinde yattım yanımdaki abla ikiz doğum yaptı. Bir bebek geldi diğeri küvöze girmişti ama çok şükür o da çıkmış. Erken doğum ve ikiz tüp bebek gebeliğinden dolayı özel hastane risk almak istemiyor. Açıkçası çam sakurada memnun olmadığım şeyler olsa da doğumu ben de orada yapacağım inşallah