staRmama dyson v12 elimdeki model inan hiç memnun değilim şişirme bir ürün olduğunu düşünüyorum servisi berbat parça kalitesi plastik bozması eşini dinlesen birkaç sene sonra yine pişman olurdun benim 3. Süpürgem philips şarjlı dikey hem silme hem süpürme tek memnun olduğum alet ona bakabilirsin istersen elektrikli aletlerde Philips tek geçerim