seydabal_60 Biz 29 mayısa gün aldık 38+2 de sezeryan olucam hem korlu hem heyecan var sizin günler ne zaman😊😊🙏
Birbenbirbebek seydabal_60 31 mayısa kadar bekleyecektik 🥹 ama suyum az her kontrole gittiğimizde acil sezeryan veya ertesi gün alabiliriz dedi bekliyoruz 🥹 yarın kontrolüm var coookk heyecanlıyım bir yandan da iyi oluyor aslında korku ile günü beklemek yerine yarın gidicem ama hadi giriyoruz yada yarın gel diyecek oldu bitti olacak gibi amaaa . Sağlıkla gelsin de 🥹
Edafmo seydabal_60 benim de ikinci gebeliğim 26 mayısa gün aldık.. Hem korku, hem bir an önce kavuşma isteğiyle günlerimi geçiriyorum 🤗
EsilaMelisa01-06 seydabal_60 nasipse benimde 29 mayıs 38 ci haftada alınacak ay kaç gün kaldı ya 😊 sağlıcakla kucagimiza alalım inşallah çok çok güzel geçsin inşallah hepimizin dogumu
seydabal_60 Birbenbirbebek ayyy hayırlısı olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşalllahh🙏 sezeryan sonrası nasıl geçti banada anlatır mısınızzz merak ediyorummm😊🙏
Elifcr1 Birbenbirbebek bizimde bugün öyle oldu . Yarın muayene alacaktı ama karar ver sezeryana alayım dedi. Korkuyorum ama kararlıyım yarın bebeğimi kucağıma almak istiyorum 😍🪽
Birbenbirbebek seydabal_60 ahh amin Allah razı olsun hepimiz inşallah 🥹 tabii anlatırım postu bulamazsam kii kontrolden sonra haber veririm alıp almayacağını muhakkak hatırlat balım 🥹
Birbenbirbebek Elifcr1 yaaa 🥹 su gibi geçsin stres yapma cok güzel geçecek iyi düşün . Sağlıkla kucağına al inşallah 🥹❤️
Duygu1881 seydabal_60 Birazdan kontrole gidicem şu an 37+6 dayız bakalım 29 Mayıs olsun istiyorum ama biraz korkuda var nasıl olucak nasıl yöneticem zamanı bilmiyorum geriliyorum gerçekten. Umarım hepimizin su gibi geçer ❤️ Dua edelim bol bol
seydabal_60 Duygu1881 aynı gün doğurcaz desenee😊 çok heyecanlıyımmm bende hayırlısıyla kucağımıza alalım ınsallahh🙏
Burcinnn1 38+2 deyiz bugün , normal doğum bekliyoruz yarın kontrolüm var ama son bir haftadır karnım inanılmaz sertleşmeye başladı artık doğurmak istiyorum herkesin hakkında hayırlısı olsun birde bebegimi çok merak ediyorum 🌸
Duygu1881 seydabal_60 Ay yok ya cuma günü alıcakmış beni bir ateş bastı 29 u geç oluyor dedi riske atmak istemiyorum dedi 39 u geçmiş oluyor o zaman çünkü. Ellerim terlemeye başladı şimdiden 🥺