Kızlar test yapmak istiyorum aslında ama kokruyorum negatif diye 9 mayıs yumurtlma 10 mayıs catlama gördüm yarin yapsam testi erkenmi sizce bat 23 gözüküyor belirti pekte yok gelip gidiyor anlamadım ( ayakalrımda üşüme + bi kac kez beyaz akıntı + bel kasık cok az oldu agrı bugün de biraz karnım agrdı regl belrtiside olabilir şubatta düşügüm oldu o hamileligimde cok belrtilerim vardı.aklıma takılan bir kişi hep aynı belirtilerlemi biliyor yoksa her iki yada üc farketmez, hepsininki farklımı olur beni aydınlatın plssss