patili_kiz90 Kızlar 31+2 yim. Karnım sertleşiyor 10-15 sn sonra yumuşuyor normaldir dimi? Bebek mi toplanıyor rahim mi kasılıyor anlayamıyorum tabi. Nefesimi darlandırıyor bu durum.
Masalceylan patili_kiz90 bahsettiğiniz gibiyse kasilmadir geçen gün benimde böyle oldu belimden de agri giriyor sonra geçiyordu
patili_kiz90 Masalceylan belim ağrımıyor , uzanıp kalktığım zaman bir baskı oluyor tabi kasıklarıma. İlk gebeliğim olduğu için çok tanımlayamıyorum açıkçası. Nefesim daraldığı an acaba karnım mı sertleşti diyorum ve evet bir kısım sertleşmiş oluyor. 10 sn sonra yumuşuyor.
20tugba Günümüz aynı benimde bugün mide krampları başladı karnım sertleşip iç organlarimi sıkıyorlar gibiydi acile gittim nst çekildi sancı vs çıkmadı sizinde bu sekildeyse şikayetleriniz galiba normal bir durum
patili_kiz90 20tugba mide krampı ya da bel ağrısı vs yok. Sadece uzanıpta kalktığım an kasıklarımda sızı gibi bir şey yaşıyorum. Ama gün içinde ya da ayakta olduğumda öyle bir ağrı yaşamıyorum. dediğiniz gibi içimi sıkıştırıyor , nefesimi kısıtlıyor baya .
MinikBrokoli 32 olduk bizde , bazen o kasılma beni çok geriyor, bende okşuyorum geziyor yada uzanıyorum geçiyor