Cimcime30 Kızlar yumurtlama sonrası akışkan sarı degılde kremsı akıntı gelmesı normal mı ilk defa böyle bısey yaşıyorum normalde yumurtlama catlama olur akıntım bıter bu ay bıtmedı hala devam
yesildeniz_ GezenTavuk_2 hiç test yapmadın mı nasıl dayandın bu zamana kadar. Benim bugün çatlama günümdü sonucumu seninle beraber öğreneceğim herhalde 😊
GezenTavuk_2 yesildeniz_ Hayır yapmadım. Niye dayanamayım canım varsa var zaten her şekilde öğrenirim . Acele iyi değil geçen ay bunu yaşadım o yüzden cuma günü bekleyeceğim 🥰